Camel: It must be love.

Mer tragisk underhållning, nu från iranska imamen Hassan Dehnavi:

Denna fråga har jag berört vagt/diskret på TV, men här tänker jag vara rak med er, jag har inget val. Vår profet – som själv undervisade mycket i sådana frågor och var väldigt praktiserande, han agerade i enighet med sina läror och uppmaningar – sade att om mannen uttrycker sitt [sexuella] ”behov”, till och med på en kamel, ska kvinnan svara [tillmötesgående]. Detta gäller i varje tid och plats.
Hade jag sagt ”på kamelrygg” på TV hade de krossat tv-rutan, men jag är bekvämare här, så låt mig vara rak.
Okej, finns det kameler på Mashhads gator? Nej. Så låt oss säga [Citroën] Xantia… [Nissan] Maxima… Till och med [Kia] Pride [mycket vanlig bilmodell i Iran]. Folk kanske inte har de andra modellerna, men alla har ju [råd med] en Pride.
Detta är sant/en verklighet. Damer, vet ni varför? Detta är samma historia.
”Vaddå på kamel? Vi kan ta oss hem och göra det under lämpligare former” [kanske någon invänder]. Men den här mannen har ett behov nu och det måste åtgärdas nu.

Pratade om detta klipp med en vän och sa: Hur fan lyckas man ens ha sex på en guppande kamelrygg? Kompisen svarade: Det kanske t.o.m. är lättare; Själv sitter man still medan kamelens rörelser gör allt jobb.”
Se där, profetens visdom!

Detta får en att se vissa bilslogans i ett nytt ljus:
Hyundai: Always there for you.
You can with a Nissan.
Kia. The Power to Surprise
BMW. Sheer Driving Pleasure.
Jaguar.  The art of performance. (Eller Born to perform.)
Peugeot. Live the pleasure.
Toyota. Get the Feeling. (Eller I love what you do for me – Toyota!)
Pontiac: We are driving excitement.
Honda: It must be love.
Fiat: Driven by passion.
Subaru: Driven By What’s Inside. (Eller When You Get It, You Get It.)
Ford. Bold moves. (Eller Feel the difference.)

PS. Och för er som talar persiska, här är den fantastiske Ali-Reza Rezayi som driver med klippet ovan, precis som han har gjort många gånger tidigare. Hinner/orkar tyvärr inte översätta.

PPS. Känns som rätt läge att bjuda på en dänga med Rob Halford: ;)

 

3 kommentarer

Under Humor, Islam/Islamism

3 svar till “Camel: It must be love.

  1. Lizette

    :oops: Här har man varit borta några dagar och så kommer det så ”sexiga” inlägg. :)

  2. sepideh

    Hahahahahahah akh mordam!!!! Herregud…hahahah

  3. Det var lustigt att du la upp just denna låt med Rob Halford. Jag har alltid tyckt att den är lite kinky och jag får alltid bilder av en stjärt som får smisk under samlag när jag hör de där trummorna. På en kamel alltså?

Kommentera

