Dagsarkiv: 13 februari, 2008

Mashallah!

Blev plötsligt extremt sugen på att gifta in mig in i bin Laden-familjen! Det berorWafah bin Laden, en viss känd herres (halv)brorsdotter.
Var nära att dra någon billig vits om att hon gärna fick terrorattackera mig, men vi skippar det. Däremot kan jag säga att Wafa وفاة betyder lojalitet och trofasthet. Fint namn. (Gillar namn som börjar på W. Mjukt och runt.) :)

Eventuella beundrarmejl kan ni sända till wafah@wafahdufour@net. ;)
[Blev visst lite okoncentrerad, det ska förstås vara wafah@wafahdufourPUNKTnet.] {:)


I nästa liv vill jag återfödas som ett Fissdurackord. :)

28 kommentarer

Under Ej kategoriserad

Headbanger face rip

På torsdag blir det hårdrocksbåt, anordnat av Close-Up. Innan vi återvänder på fredag kväll ska hela sex band se till att båtjäveln gungar ordentligt. Banden är Danko jones, Soilwork, Backyard babies, Municipal waste, General surgery och Avatar.

Mina favoriter är Soilwork och old school-thrashröjarna Municipal waste (som jag mest av alla ser fram emot att se). Danko jones och Bakgatubebisarnas partyrock är dock helt rätt när man fått några öl innaför tröjan.
General surgery och Avatar har jag inte hört tidigare, vilket är synd för livelåtar är alltid mycket bättre när man kan låtarna. På förra metalbåten såg jag Dimension zero som jag inte hade hört tidigare och ångrade då att jag inte hade satt mig in i deras musik, för de visade sig vara sjukt bra.

4 kommentarer

Under Metal

Rädda barnen kisar, BO blundar

Journalisten Per Brinkemo skriver i Sydsvenskan om BO.

Lämna en kommentar

Under Människorätt